Marketing ma to do siebie, że bardzo często jest pomijany. Jeszcze zanim otworzysz działalność, budujesz poduszkę finansową. Odkładasz pieniądze na pierwsze podatki, składki zdrowotne, ubezpieczenia, domeny i inne usługi. Jednocześnie żyjąc w przekonaniu, że marketing „jakoś się ogarnie”. W końcu co to za problem opublikować kilka postów na Instagramie czy Facebooku? Najczęściej na początku to działa, ale po 2,3,4 miesiącach okazuje się, że marketing to totalnie nie Twoja działka, a Ty musisz szybko szukać specjalistki. Dodatkowo masz poczucie, że nie masz na to pieniędzy, ale musisz je znaleźć, żeby się utrzymać na rynku. Dlatego dzisiaj chcę pokazać Ci, dlaczego już od samego początku powinnaś inwestować w dobry i jakościowy marketing swojej marki.
Postaw na rozwój już na starcie
Dobry biznes to rozwijający się biznes. Pamiętaj o tym zawsze, kiedy planujesz kolejne kroki. Jeśli stoisz w miejscu, tak naprawdę się mocno cofasz względem nawet swoich klientów, którzy szukają stale nowych, bardziej opłacalnych rozwiązań. Dlatego warto inwestować w rozwój siebie oraz swojej marki już na samym początku działalności. Oczywiście nie oznacza to, że musisz wydawać dziesiątki tysięcy na reklamę.
Zacznij od mniejszych inwestycji. Na początku możesz skorzystać z mentoringu lub jednorazowych konsultacji. Na nich dowiesz się więcej na temat marketingu i możesz zacząć działać samodzielnie. Z każdym kolejnym krokiem w kierunku rozwoju możesz też rozszerzać taką współpracę, szukając tym razem copywriterki lub specjalistki od reklam. Taka osoba zadba o Twoje treści lub reklamy, jednocześnie docierając do nowych klientów.
Stawiając na marketing, docierasz do nowych klientów
Mocno wierzę, że Twoje usługi i produkty są świetne. Pamiętaj jednak, że ludzie muszą najpierw o nich usłyszeć, żeby móc z nich skorzystać. Niestety, jesteśmy zalewani ogromem produktów, dlatego nie starcza nam czasu na zapoznawanie się codziennie z nowościami. Poza tym każdego dnia powstają tysiące sklepów. Nie starczyłoby nam życia, żeby je wszystkie przejrzeć.
Dobry marketing pozwoli Ci wyróżnić się na tle innych i dotrzeć do Twoich klientów. Jeśli współpracujesz ze specjalistką, nie jesteś tylko kolejną przedsiębiorczynią, która ginie w morzu innych. Jesteś kobietą, która może rozwiązać konkretne problemy swoich odbiorców. I natomiast opłaca się współpraca z Tobą, bo:
- zarabiają,
- oszczędzają.
A Ty jesteś widoczna, więc pewnie skuteczna. Skoro Cię stać na marketing, musisz być dobra. A skoro jesteś dobra, warto z Tobą współpracować, prawda? Oczywiście, że tak! Dlatego tak ważne jest to, żeby stawiać na rozwój marketingu marki. W ten sposób docierasz do nowych osób, które mogą stać się Twoimi klientami.

Współpracując ze specjalistką, sama się też uczysz
„Dominika, jak to? Przecież to nie ma sensu!”
Jesteś pewna? Ja współpracuję z wieloma kobietami. Część z nich na początku nie miała pojęcia, czym się zajmuję, czym jest marketing i jak to działa. Jednak z czasem i kolejnymi spotkaniami podsumowującymi dowiadywały się coraz więcej, nawet przypadkiem i przy okazji. Dzięki temu teraz wiedzą, czym się zajmuję i byłyby w stanie część z tych rzeczy robić samodzielnie. Jednak nadal decydują się na współpracę ze mną. Dlaczego?
Dobra specjalistka to skuteczny marketing
Na rynku znajdziesz obecnie mnóstwo osób, które zajmują się mediami społecznościowymi i marketingiem. Jest to bardzo przyjemne i przynosi mnóstwo satysfakcji. Jednocześnie nie wymaga skończenia specjalistycznych studiów.
Jednak czy każdy z nich wie dokładnie, co robi? WIelokrotnie zdarzało mi się, że musiałam poprawiać rzeczy, które zrobił ktoś inny. Przy okazji osoba, która była przekonana, że robi wszystko dobrze. O czym to świadczy? Że dobrej specjalistki ds. marketingu nikt nie zastąpi. Dlatego jeśli chcesz widzieć prawdziwe efekty swojej pracy, współpracuj z osobami, które mają wyniki, a nie tylko estetyczny feed na Instagramie.
Zapraszam Cię do współpracy marketingowej. Z przyjemnością zajmę się Twoimi problemami i pomogę pokonać wyzwania, jakie przed Tobą stoją. Zapisz się na bezpłatne, 30-minutowe spotkanie i pozwól mi zaopiekować się najważniejszym elementem Twojej marki.