Firma szkoleniowo-consultingowa
Firma konsultingowa na średnie i duże przedsiębiorstwa w Polsce. Konsulting + szkolenia średnia kadra zarządzająca, zarządy, marketing, HR. Ściśle współpracowaliśmy z działem sprzedaży, przygotowując odpowiednie akcje marketingowo-promocyjne.
2-tygodniowa kampania marketing + dział sprzedaży. Sprzedaliśmy szkolenia na łączną kwotę ponad 300 000 zł netto

Kosmetolog — facemodeling, masaże twarzy

Kampania postawiona na początek na wiadomości na Messenger. Działała dobrze, ale w pewnym momencie przestała przynosić efekty. Zmieniłyśmy na formularze kontaktowe.
Dzienna stawka: 50 zł. W ciągu tygodnia pozyskałyśmy 81 leadów, z czego ponad 60 osób zapisało się na zabiegi na maj i wstępnie na czerwiec. Jeszcze przed rozpoczęciem miesiąca klientka ma zapełniony grafik na kolejne tygodnie. Stawka za najtańszy zabieg: 200 zł. Kwota wydana na pozyskanie leadów: 400 zł. ROAS: minimum 30.

4-krotne podniesienie ROAS dla klienta
Klient z branży cateringów dietetycznych. Koordynacja działań marketingowych (Google, Meta, influencerzy, reklamy płatne). Duże zaplecze organiczne, wielu influencerów, jednak niewielkie przełożenie na efekty, szczególnie w sezonie niskim, jakim są wakacje.
Zaczęliśmy od ujednolicenia wyglądu profilu na Instagramie i podniesienia jego wiarygodności. Następnie skoordynowaliśmy działania influencerów tak, żeby ich publikacje pokrywały się z planem contentowym oraz założoną strategią. Następnie przeszliśmy do optymalizacji kampanii reklamowych.
Zaczynaliśmy od 3-krotnego zwrotu z reklam. Mówimy tutaj o bezpośrednich przejściach do sklepu z poziomu reklamy. Po miesiącu działań, zoptymalizowaniu kampanii, przygotowaniu grupy docelowej oraz odpowiednich kreacji reklamowych, osiągnęliśmy 12-krony zwrot z inwestycji w reklamy, bez podnoszenia budżetu na nie. Utrzymaliśmy tę tendencję do końca naszej współpracy z klientem.
Spa w Krakowie — od granicy upadku do sukcesu

Tutaj była pełna opieka marketingowa firmy. Weszliśmy w momencie, w którym w kalendarzu były pustki. Niewiele zapisów, bardzo małe zainteresowanie i praktycznie wyłącznie stali klienci. Zaczęliśmy od dokładnej strategii marketingowej i komunikacyjnej, która miała pomóc wyprowadzić markę na prostą.
Połączyliśmy działania organiczne z płatnymi. Ostatecznie, po 3 miesiącach współpracy doszliśmy do momentu, kiedy na 2 miesiące do przodu był problem, żeby znaleźć wolne miejsce na zabiegi.

ROAS na poziomie 19 dla produktu premium
Sprzedajemy roczny mentoring. Działamy kampanijnie. Kampania jest ustawiona na pozyskiwanie kontaktów bezpośrednio do formularza w Meta. Ruch jest kierowany na rozmowy sprzedażowe. Na kampanię w styczniu wydaliśmy 1567 zł. Natomiast przychód z tej kampanii w styczniu wyniósł 29 700 zł. Zebraliśmy 228 kontaktów.
Obecnie kampania jest optymalizowana pod kątem konwersji. Planujemy zmianę miejsca docelowego, wprowadzenie automatyzacji oraz poprawę (po analizie) jakości rozmów sprzedażowych.
Szkoła Językowa w wynikach wyszukiwania
Strona szkoły dopiero „raczkuje”. Nie inwestowali do tej pory w SEO lub reklamy Google Ads. Zaczęliśmy od opieki nad SEO w lutym 2025. Do lutego strona była w TOP10 na 1 frazę kluczową. Natomiast w marcu 2025, po miesiącu działań, mamy 3 frazy kluczowe w TOP10, wykorzystując wyłącznie działania organiczne SEO.

Centrum psychologiczne w Warszawie
Tutaj mamy przykład, jak z pozoru niewielkie zasięgi organiczne mają się do klientów. Mamy markę, która pojawiła się na rynku 6 miesięcy temu. Trudna branża, bo wymaga dużego zaufania ze strony klientów. Weszliśmy na pełny marketing, zaczynając od Mety. W tym przypadku okazało się, że nie był to „dobry strzał”, ponieważ zgłaszały się głównie osoby, które potrzebowały darmowego wsparcia ze względu na swoją trudną sytuację, m.in. przemoc domową.
Dlatego zmieniliśmy strategię na media społecznościowe i weszliśmy na LinkedIn. Tam znaleźliśmy odpowiednią grupę docelową i obecnie codziennie zgłaszają się nowe osoby zainteresowane terapią lub coachingiem.